Acai Forte

Acai Forte a fost publicat de Andreea la miercuri, decembrie 01, 2010, in Pastile de Slabit -> si a primit 5 comentarii
Cum te ajuta concentratul de fructe acai berry, Acai Forte sa slabesti?
Despre cat de minunate sunt fructele acai berry este prea plin netul; prin urmare ma voi rezuma doar la atributele acestor fructe specifice slabitului.
Fructele acai berry te ajuta sa slabesti datorita antioxidantului numit Resveratol; Acest antioxidant contribuie la eliminarea toxinelor (vezi AICI de ce toxinele "obliga" organismul sa-si faca mari depozite de grasimi) si, in plus, reduce pofta de mancare - vei manca mai putin si vei slabi.


Acum, pentru a raspunde intrebarii cu care am inceput aceast material, voi incepe prin a raspunde intrebarii:
De ce unele suplimente alimentare cu acai berry (de ex Acai Forte)  sunt mai bune decat alte suplimente cu acai berry?

Raspunsul poate parea simplu dar el enunta o conditie principala in eficacitatea sau ineficacitatea produselor cu acai berry: Rezultatele cresc direct proportional cu concentratia si calitatea produsului.

Acai Forte, se prezinta ca fiind un supliment alimentar cu o concentratie optima a concentratului de fructe in conditii de inalta claitate.
Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Acai Forte

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Acai Forte Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Acai Forte

5 comentarii:

  1. am o saptamana de cand iau acai forte si nu am slabit nici macar un gram ma poate ajuta cineva?

    RăspundețiȘtergere
  2. am o saptamana de cand iau acai forte combinat cu omega svelt nu am slabit deloc ba mai mult mi se pare ca m-am ingrasat

    RăspundețiȘtergere
  3. Doresc sa trimit inapoi acest Acai forte este o minciuna

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am fost mai inspirata...
    Nu stiam ce sa aleg intre acai forte si acai berry thin si, dupa ce m-am informat mai bine mi-am dat seama ca se exagereaza la ambele si am ramas pe acai dar am ales unul cu fibre pe langa acai si ceai verde, si anume hyperslim acai; fibrele te ajuta sa nu-ti fie foame si sa iti imbunatateasca digestia astfel incat sa mananci mai putin dar sa asimilezi nutrientii mai bine si sa nu te imbolnavesti, acai iti da energia si vitalitatea necesare sa arzi grasimile si ceaiul verde accelereaza metabolismul astfel incat sa slabesti mai mult fara sa tragi de fiare si de bicicleta la sala.
    Am slabit toate cele 16 kg pe c are le aveam in plus dupa nastere in 7 saptamani fara sa alaptez ...
    Ce mai in colo si in coacea... sunt bucuroasa ca am facut o alegere buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Doresc sa returnez Acai forte,am comandat pentru 2 saptamani si dupa o saptamana nu am dat jos un gram.Sincer as fi vrut sa pot slabi vreo 4 kg si ca sa fiu sigura am comandat doua cutii.Nici vorba de slabit.O cutie este intreaga dar nu mai vreau sa le iau este o pierdere de timp si bani.Sa vedem daca primesc banii inapoi!

    RăspundețiȘtergere