Raspberry Vital

Raspberry Vital a fost publicat de Andreea la sâmbătă, octombrie 06, 2012, in Pastile de Slabit -> si a primit 11 comentarii
Noile pastile de slabit Raspberry Vital mizeaza pe o compozitie in care se regasesc ingrediente deja consacrate in industria suplimentelor de slabit, si anume: zmeura, acai berry, ceai verde, rodie si ananas.
Producatorul acestor pastile de slabit, Raspberry Vital, sustine ca multi dintre clienti au inceput sa slabeasca inca din prima saptamana, intr-un mod sanatos si fara efecte secundare sau reactii adverse.

Forum: Ai luat pastile de slabit Raspberry Vital?

Ajuta-i pe cei interesati de Raspberry Vital cu experienta ta in cura cu aceste pastile de slabit; Te asteptam pe forum cu comentarii, opinii si pareri dar si cu rezultatele obtinute cu Raspberry Vital

Iti place ce-ai aflat?

Aboneaza-te si te anuntam cand avem si alte informatii despre pastile de slabit cel putin la fel de utile

Introduce adresa email cu care vrei sa te abonezi:

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii nou publicate pe blogul Pastile de Slabit.

Forum Raspberry Vital

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre Pastile de Slabit , Raspberry Vital Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Raspberry Vital

11 comentarii:

  1. a incercat cineva raspberry vital? ce rezultaye a avut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat nu am slabit nici cel putin un garm desi nu am vrut sa slabesc decat 3 kg in concluzie nu sunt bune. nu cuparati aruncati bani degeaba.

      Ștergere
  2. a luat cineva raspberry vital? este bun?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am cumparat aceste pastile si dupa prima zi de administratre = dupa 2 pastile mi-a fost foarte greata si f rau din cauza aceasta.Inca nu am renuntat sa le iau aceste pastile, dar acum fac o pauza. Am intrebat pe cei ce le vand daca au contraindicatii in a fi administtrate in acelasi timp cu alte suplimente sau medicamente... si nu mi-au dat nici un raspuns. Inca mai astept.Aceea si reactie de greata a mai avut-o o prietena ce a cumparat si ea aceleasi pastile.Astept si alte comentarii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna,spune-mi te rog im afara de faptul ca va-ti simtit rau a dat ceva rezultate?eu am comandat 2 cutii s si am nevoie de opinia cuiva care a folosit aceste pastile,vreau sa stiu dak a dat rezultate...bune,dak u si prietena ta ati slabit.te rog sa-mi raspunzi ,chiar trebe sa stiu dak sunt bune,cineva mi-a spus sa nu rididic pachetul,e foarte important sa stiu si parerea ta..multumesc

      Ștergere
  4. pai iti afecteaza ficatul,greata iti taie pofta de mancare deci nu sunt buneeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dezamagire totala,nu am slabit deloc...am renuntat.doar minciuni...

      Ștergere
  5. Un nr de telefon sau contact am o saptamana de cand astept comanda si nu a ajuns!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu iau de 2 sapt si in loc sa slabesc m-am ingrasat 1 kg,poate nu le iau corect f multe detalii n-am avut cum sa aflu,iau 2 pe zi inaintea mesei

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, eu am luat capsulele raspberry vital si nu au avut nici un efect, in plus mi-am comandat 5 cutii, si mi s-a spus ca dupa o luna daca nu au nici un efect mi se returneaza banii, ei....nahhhhh.....vorba vine se returneaza, cand i-am contactat pentru rambursare nu au mai raspuns.

    RăspundețiȘtergere